Jag vet att du vill ha det såhär

Hej på er!
Japp, hemma från ännu en skoldag nu då.
Innan jag åkte hem till kralskoga tog jag, Alexandra och Matilda en fika hemma hos Matilda som har egen lägenhet i Degerfors. Det var jättemysigt med lite tjejsnack.
Har mycket som måste göras idag så listar upp det lite snyggt:
  • Städa rummet.
  • Åka och handla lite grejer med mamma.
  • Träna.
  • sova tidigt!!

Har ju nämligen fotboll som tillval i skolan så till vintern kommer jag ha flera träningar på skoltid, vilket är kanon! Men än så länge får jag gymma så det har jag på schemat klockan åtta i morgon. Därav den tidiga kvällen.Men vi hörs sen!Kramis

Jag idag

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0