You are my reason why

Hej hej!
Igårkväll kom som sagt Hanna, Anton och Philip och vi hade en jättemysig kväll. Philip sov ju kvar och i morse myste vi ordentligt, vi drog ut täcket i vardagsrummet, satte på en film och åt frukost. Sen åkte han hem och jag tränade. Jag har även hunnit baka äckliga chokladbollar och kollat på ännu en film. Skulle egentligen träffat Hanna och Alice ikv men båda lämnade återbud idag så sitter för tillfället utan planer.
Men Alexandra och Mathilda kanske skulle komma förbi, vi får se.

Jag bjussar förresten på en bild som min superduktiga vän Amanda tagit. Hon är så himla bra!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh tack så jätte mycket Molly!! Blir helt varm i hjärtat när du skriver sådär, du är bäst! Love u <3

2013-09-01 @ 22:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0